вівторок, 8 листопада 2016 р.

ЗОРОВІ ДИКТАНТИ

За методикою професора І.Т. Федоренка ( 18 диктантів)

Slide 2
Використання зорових диктантів за методикою професора І.Т.Федоренка сприяє 
розвитку оперативної пам’яті учнів,інтелектуальних здібностей, формуванню 
навичок швидкочитання і письма. Диктанти розраховані для учнів 2- 4 класів. 
Застосовуються на уроках читання і письма.

Slide 3
Коротка інформація для вчителя До комплекту слайдової презентації входить 18 диктантів. Кожен диктант включає в себе набір з 6 речень. Кількість знаків у наступних диктантах зростає, а час показу скорочується. Експозиція кожного речення починається після кліку лівою кнопкою миші. Час показу кожного речення закладено в самій презентації. До написання наступного набору диктанту переходьте після опрацювання попереднього. Один диктант, обсягом 6 речень, можна давати 1-2 рази на тиждень( доцільно провести не менше 10 диктантів).

Slide 4
Як писати зоровий диктант? ( Поради учням)
1. У диктанті буде 6 речень. Кожне речення записуй з нового рядка і нумеруй.
2. Речення буде демонструватися від 4 до 7 секунд.
3. Речення читай швидко, про себе.
4.При цьому не можна рухати губами.
5.Промовляй закінчення слів чітко про себе.
6.Намагайся побачити і прочитати відразу двоє, а потім троє - четверо слів.
7. Перепитувати чи зазирати до сусіда не можна.
8.Писати треба теж швидко і каліграфічно.
9.Коли запишеш всі 6 речень, прочитай кожне 6 разів з прискоренням.

Slide 5
1. Там роса.
2. Зелений  луг.
3. Діти йдуть.
4. Минуло літо.
5. На небі хмари.
6.Птахи літають. №1 №1

Slide 6
1. Настала осінь.
2. Ми шукали гриби.
3.У лісі росте кущ.
4. Лід укрив ставки.
5.На небі хмаринки.
6.У Наталки жоржини. №1 №2

Slide 7
1. Журавлі відлетіли.
2. Посміхнулося сонце.
3. Ліда чергує в класі.
4. Подув сильний вітер.
5. Школярі посадили дуб.
6. Пожовкло листя в лісі. №3

Slide 8
1. Тато у Назарка лісник.
2. Полінка писала слова.
3. Ріки та озера замерзли.
4. Річка вкрилася кригою.
5. Ми повісили годівничку.
6. Катруся поливає квіточки. №4

Slide 9
1. У кімнаті свіже повітря.
2. Оля читає цікаву книжку.
3.Хлопці купалися в ставку.
4. Гілки ялини вкриті інеєм.
5.Хлопчик годував пташок.
6.На небі пливуть сірі хмари. №5

Slide 10
1.Місто Київ стоїть на Дніпрі.
 2.Курчата забралися на город.
3.Чергові чисто витерли дошку.
4. Дідусь розказав дітям казку.
5. Трактористи працюють у полі.
6. Проміння сонця розтопило лід. № 6

Slide 11
1.Діти посадили біля хати вишню.
2.Стоїть чудовий сонячний день.
3.Ранкове сонечко зігріло малюка.
4. Старша сестра працює у лікарні.
5.Ласкаво віє весняний вітерець.
6. Дідусь подарував онуку книжку. № 7

Slide 12
1. Скоро ми станемо дорослими.
2. Для щастя у нас ростуть діти.
3. Мила і тепла нам рідна домівка.
4.По небу пливли кучеряві хмарки.
5. Як буйно скрізь цвітуть квітки.
6. Берізка гомоніла зі своїм гіллям. №8

Slide 13
1.Син вишив на полотні чорнобривці.
2. Пухнастий сніг укрив рідну землю.
3. Без діла жити – тільки небо коптити.
4.Люди дорожать дружбою з лелеками.
5. З вітром весняним сосна розмовляє.
6. З теплих країв летять граки, шпаки. №9

Slide 14
1.З неба падають білесенькі сніжинки.
2. В лісі росте молоденька ялинонька.
3. Угорі на березі дві Ґави звили гніздо.
4. Наталочка вишиває дідусеві сорочку.
5. Багатство землі нашої – слава людей її.
6. Благородство – окраса справжньої людини. №10

Slide 15
1. Виступає круглий місяць з сестрою-зорею.
2. У лісі ковзанку з води збудували холоди.
3. Синичка дзвінкою піснею пробудила весну.
4. Правда з кривдою старою б’ється під горою.
5. Щебечуть у садах дзвінкоголосі соловейки .
6. Будь не тільки сином батька, а й сином народу. №11

Slide 16
1. Червневого дня діти пішли до зеленого лісу.
2. На полях вже зеленіє хліб, а в лісі ще лежить сніг.
3. Ліси приносять багато радості кожній людині.
4. Дітки, захищайте ліси та садки від ворогів.
5. Гарячою зеленою барвою горить на сонці ячмінь.
6. Тобою дорожу , привітна мати, Україно світлолиця. №12

Slide 17
1. Коля і Валя принесли до класу малого їжака.
2. Всі учні хотіли доглядати і годувати лоша.
3. Голуби забилися під карниз нового будинку.
4. Сивий димок в΄ється з височенних димарів.
5. Могутній дуб ще міцно держить своє листя.
6. Тільки кущі бузку і тополя стоять ще зелені. №13

Slide 18
1. Лютий місяць – дуже лютий, запитає, в чому взутий.
2. Рано пахне матіола та мальви розцвіли довкола.
3. Взимку вітер вовком виє, всіх лякає вітровієм.
4. У полі ніжною зеленою щіточкою зійшла озимина. 5. Йде по горах, по Карпатах, сніг у кожушку кудлатім.
6. Наша рідна Україна, бережімо її нині. №14

Slide 19
1. Лежить на столі хліб теплий, пахучий, пишний.
2. Дружна родина і землю перетворить у золото.
3. Раптом випав із гніздечка маленький горобчик.
4. Поблискують черешеньки в листі зелененькім.
5. Михайло побачив на скроні матері три сиві волосинки.
6. Тобою дорожу, мій краю рідний, Україно світлолиця. №15

Slide 20
1. Завершуй задуми і справи, не залишай на світлі дні.
 2. Хай колосяться врожаї і живлять людство трудове.
3. Сонце щедро дарувало людям свої золоті посмішки.
4. Як тебе не любити, Києве мій дорогий, злотоверхий.
 5. Перша вчителька вчить нас любити свій рідний край.
6. Батьківщина – це рідна мова, це дотримане чесне слово. №16

Slide 21
1.Хмариночки мандрують над морями, лісами та горами.
2. На виноградних лозах привабливо сяяли солодкі Ґрона.
3. Діти, заготуйте восени побільше ягід калини, горобини.
4. На берізках з’явилися зелененькі духмяні листочки.
5. На узліссі на гілках горобини видно червоні Ґрона ягід.
 6. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. №17

Slide 22
1 Не вій, не вий , вітриську, До весни вже зовсім близько.
 2. Не відкладай на завтра те, що можна зробити сьогодні.
3. Допомагати старшим людям дуже важливо і потрібно.
4. По стовбуру дерева і на самій верхівці селяться хижаки.
5. Степанко і Ганнуся, ховаючись від дощу, забігли в хату.
6. Теплі й ласкаві мамині руки літнє проміння нагадують нам. №18


Немає коментарів:

Дописати коментар